BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Spiritul "1 aprilie" .

Abia acum cand am postat acea poezie superba a lui Minulescu am observat ca "ieri" (acum 15 minute) a fost 1 aprilie, gen .. inclusiv Ziua Pacalelii, gen .. De ce am scris cu litere mari? Pt ca de multa vreme tinde sa fie o zi nationala a farselor! :))

Si bai coae, azi ma asteptam si eu la niste glume funny sau penibile, nu stiu! Depinde de persoana acum. Cand eram mica aveau haz, le gustam din plin, mi se faceau si faceam la randul meu glumite inocente .. sau nu! >;) :)))) De multe ori erau sadice rau, dar noi tot ne distram. Din punctu' asta de vedere chiar mi-e dor de copilarie si de simtu' asta specific ei.

Azi, 1 aprilie 2011, sincer, a fost un kkt praf! :)) Nu stiu de ce ..
La scoala au fost facute numai glume expirate gen: "Eu il fac sa se ridice dupa scaun si tu ii pui punga asta umflata sub fund sa faca poc si sa radem ca prostii de el dupa." Woopie d-aia sau cum ii zice, i don't care!:)) Ma rog, trist!
 Mai nou am vazut ca se fac farse cu ajutoru' facebook-ului, gen: "In a relationship with ... (cu cineva socant)" sau "Voi fi tatic!" sau "M-a calcat masina si mi-a zburat capu' !" :)) funny, ce pot spune! luati-va o viata, amiciloooor! :)) Chestiile astea se fac si ele live sa aiba haz, nu asa .. Fiecare cu gustu' lui acum, nah.

Baii, ce daca suntem in 2011 si am crescut? Vrem ceva original, ca atunci cand eram mici ..

[ repet, nu sunt rea, nu sunt aroganta in niciun post .. doar imi zic parerea, desi pare dura, e in spirit de gluma mai mult. Asta asa, ca sa stim cum stam..=)) ] 

In general, a fost o zi extrem de buna. Sa vedem ce urmeaza! va multumesc! >;d<
XOXO!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu