BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 6 aprilie 2011

senzatii si efecte ..

Ai auzit pana acum de butterfly effect ? Da, da, ala .. Aha. Da.
Nu filmu' , amice!
Ahaaaa, te-ai prins acum?
Nu e vorba de acele filme, desi are legatura cam 90% ..

Am cazut pe ganduri azi, asa, aiurea! Stii, cam de la 4 ani am avut o viata infecta, nu e vorba ca nu am fost fericita sau copilaria mea a fost trista. Nu! Din contra .. sunt printe putinii copiii care chiar au amintiri placute in fata blocului din perioada aia.
Aici ma rezum strict la tata si la ce inseamna viata fara el ..

Desi multi momentan ziceti: "Ce n-as da sa scap de tata, sa ma mut si sa nu-l mai vad niciodata." .. nu e asa deloc si sunteti cam inconstienti.
As da timpul inapoi, as fi vrut sa nu fi avut 4 ani atunci cand l-am dus la aeroport .. ca si cum ar fi fost "ultimul drum", as fi vrut sa fi fost matura ca sa il conving sa nu plece, as fi vrut sa nu fi spus: "Tati, maine dimineata te intorci acasa, da? Sa imi aduci ciocolata."
Acum cand imi aduc aminte, imi dau seama cat de idioata am putut fi ..
Mi s-a cam pus un nod in gat .. la propriu! E ca si cum as avea un film voalat in fata ochilor care se misca cu foarte mare viteza ..

In viata e normal sa ai si mama si tata, sa se completeze unul pe celalalt, pentru ca asa ai aparut si tu .. Din contopirea acestor doua elemente. Atunci cand o persoana din "totul" asta dispare, clar o parte din tine se rupe iremediabil .. si nu e cum credeam eu cand eram mica: "Familia mea este formata din eu si tu."

Desigur, mama mi-a ramas singura pe care ma pot baza in viata, unica prietena pe care o poate avea o fata si chiar regret ca nu ii pot arata ca tin la ea asa cum e de fapt .. Urasc ca sunt rece si indiferenta cateodata.

"Maine dimineata te intorci acasa, da?" ..

De parca avionul ala imputit ma poate asculta pe mine .. De parca timpul s-ar da inapoi ..
Oare cum ar fi fost ca el sa fie azi aici, langa mine, langa mama? Desi nu-l regret prea rau, sufar din cauza asta. Oare s-ar fi schimbat ceva din ce e acum? Unde as fi ajuns? M-ar fi iubit incat nici sa nu imi dea prin cap ca poate disparea?
Fara raspuns .. pe viata!

E timpul sa dorm.

3 comentarii:

  1. Este minunat ca ai o mama buna langa tine, doar pentru tine. Uneori e mai bine asa... Eu cunosc sute de familii, datorita jobului, si iti pot spune ca foarte rar vezi un copil multumit si de mama si de tata. Uneori certurile intre parinti il fac pe copil sa-i urasca pe amandoi. Pe cand la tine e peace :) Bucura-te...

    RăspundețiȘtergere
  2. De accord cu KOT!
    Respect pentru mamicile noastre, ce ne-au ingrijit fara un tata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi inchipuiam ca exista o asa parte din Marmo pe care o cunosc eu...Toti avem o parte asa,dar nu credeam k o sa ma induiosezi in halul asta. Chiar imi pare rau pentru tatal tau,am citit postul asta cu mama si mama a lacrimat. Si eu era sa il pierd pe tata,dar slava domnului inca este langa mine.

    RăspundețiȘtergere