BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 5 aprilie 2011

Saloane ..

Mai in gluma, mai in serios .. sunt trista, sunt intr-o perioada critica a vietii mele!:)))

Well, inca de pe la varsta de 14 ani am inceput sa ma interesez mai mult de podoaba mea capilara si sa ma rup de turma! Gen, cand persoanele de varsta mea se duceau cu parintii la frizeriile din cartier sa se tunda cu 10 lei, eu preferam sa dau bani buni pe stilisti .. profesionisti.
Mda, totul pentru mine, nu ? E logic sa vrei ce e mai bun ..

Printr-o intamplare fericita am ajuns la un salon de pe Bd. Decebal (J for Style) .. exista si acum, dar tot nu ma incanta! Am fost pentru o schimbare totala de look, parul meu masura in jur de 30-40cm, nu aveam breton, ma rog .. era foarte lung si fara viata. Am intrat cu un picior in fata si doi in spate..:)) Cred ca in momentul in care trebuia sa ma pun pe scaun am vrut sa plec de frica, dar m-am razgandit.
Acolo mi-am gasit sufletele pereche din domeniul asta .. :)))
Bai, deci am stat in jur de 1h pana sa se finalizeze totul .. dar surpriza, freza mea nu a iesit sifonata deloc, era exact asa cum mi-o imaginasem. Mai ales ca firul este moale si subtire, se aseaza foarte greu si din cauza asta rar am o freza pe placul meu (naturala ma refer.. pentru ca nu am chef sa ma coafez in fiecare dimineata ca sa imi stea bine) !
Ana e tipa, stilista mea de suflet, caruia ii multumesc si acum pentru tot .. cred ca o sa o iubesc toata viata .. pentru ca nu si-a batut joc de capu' meu si pentru ca si-a folosit imaginatia cand a fost nevoie :))
Eh ..
Si tin sa specific..ma tund din an in paste, pentru ca nu imi plac schimbarile astea bruste de situatie. Si-asa ma acomodez greu cu mine dupa toata faza, so .. !:)))

Dupa ceva timp, gen 6-7 luni am sunat iar la salon pentru programare .. si .. mi s-a zis ca nici Ana si nici Mia nu mai lucreaza acolo [ Mia fiind sora ei, la fel de geniala .. sincer, le idolatrizez in materie de hair styling :)) ]
Fericirea a fost ca am aflat unde "s-a mutat" doar Mia, de Ana nu mai stiu nimic nici pana in ziua de azi .. "Belle Sophia" .. destul de apreciat ca si celalalt, insa nu are farmec ..

De data asta sunt iar in dubii .. :)) 
Iar mi-a disparut stilista .. ;| numai eu am "norocul" asta, jur!
Asa mi s-a intamplat si cu cosmeticiana de la "J for Style" .Bai, parca le-a inghitit pamantul .. nu mai suport! :))
Daca aveti si voi stilisti, cosmeticieni preferati pe care nu i-ati schimba pentru nimic in lume, ma intelegeti ..

Acum sa o iau de la 0 e naspa .. ca si cum mi-as face prieteni noi, stiti ce zic .. ;| si nici sa ma duc la salonul Getei Voinea nu am chef desi imi surade ideea!:))

Ma pregatesc sa ma duc la "Abbate" de pe Cal. 13 Septembrie, 206 .. ;-?
Nu stiu ce sa zic acum, am auzit numai de bine de salonul asta, asa, in general .. Sper sa se ridice la asteptarile mele .. si daca e vreo cineva client p-aici, vreau sa aflu si eu niste pareri ca sa nu ma trezesc cu surprize neplacute. :))
P.S. : Aduceti-mi-o inapoi pe Miaaaaa! ;((

4 comentarii:

  1. si eu tot o stilista cu numele Ana am :)) dar pe prietena ei o cheama Diana si acolo-mi fac manechiura si pedichiura :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. A mea e creata si micuta de statura :))

    RăspundețiȘtergere