BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 13 aprilie 2011

leapsa.

Aiaiaiaaa, imi era dor de genu' :))
imi aduce aminte de oracolele care le facem prin cls 1-2a
so ..

1. Ce maşină ai vrea să conduci (dacă nu o faci deja)?
hahaaa, not yet! Honda civic sau my love: Seat Leon

2. Ce crezi că ai fost într-o viaţă anterioară?
Afrodita :))

3. Ce preferi: să vizitezi sau să primeşti vizite?
Amandoua, atata timp cat se intampla des cu persoane placute.

4. Ce înseamnă pentru tine un fluture? Ce îţi inspiră?
Libertate.

5. Ai avut vreodată părul tuns scurt-scurt?
Acum e scurt, dar nu pot sa zic ca e foarte .. Pe la 2 ani am fost tunsa 0 din cate am aflat =));-l

6. Care este povestea ta preferată şi de ce?
"Cenusareasa" - asta e un fel de "mereu vine soarele, dupa o ploaie lunga".

7. Crezi în dragoste la prima vedere?
Nu prea. Cred in atractie fizica.

8. Ţi-ai dori să fii pentru o zi de sex opus? Dacă da, ce ai face?
Ohooo.:)) Si inca ce n-as faceeee ;>
 
9. Ai spus vreodată "te iubesc" iar apoi ai regretat?
Am zis, dar nu am regretat.

10. Ai regretat vreodată că nu ai spus "te iubesc" deşi simţeai?
Da.

11. Ţi-ar plăcea să-ţi ştii viitorul?
Da si nu. Prefer suspansul .. :))

3 comentarii:

  1. "8. Ţi-ai dori să fii pentru o zi de sex opus? Dacă da, ce ai face?
    Ohooo.:)) Si inca ce n-as faceeee ;>"

    MOR de curiozitate, te rog... marturiseste

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) este posibil sa o dau in perversitati si eu sunt o fata cuminte ;">

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar nu spun la nimeni... i swear

    RăspundețiȘtergere