BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

joi, 31 martie 2011

Struggle 4 ur health!

Haaaa, am inceput lupta impotriva tutunului! De ieri chiar, 30 martie 2011 si sunt mandra de mine :)) pot fara plasturi, kkturi electronice si nu mai stiu ce gume.
32h de cand am fumat ultima tigara si nu am nicio simptoma, chiar si de dimineata cand m-am dus la scoala.
Nu, nu sunt dependenta de ele, dar am ramas cu obiceiul prost de a aprinde o tigara cand ma plictisesc, cand ma duc la cafea, etc, stiti ce zic, din reflex chiar. 
Mda, deci momentan nu am nimic, oare incepe mai incolo sa isi faca efectul? sau e doar atat si am scapat? ..
Ei ziceau ca dupa cateva zile iti revine pofta de mancare si ca simturile se dezamortesc .. eu nu am avut niciodata pofta de mancare!:)) deci nu e panica, trec direct la next level.
Ultima tentativa m-a tinut o saptamana, aproape doua! Eh, de data asta sunt motivata si stiu ce vreau si ce e bine pentru mine, ma rog .. mereu am stiut da' mi-a placut sa o dau in bara! :)) Totul pana la sanatate!!
Daca depasesc o luna inseamna ca am vointa, anyway, va tin la curent!
Wish me luck, guys! ;d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu