BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 29 martie 2011

I guess summer is calling my name!

Si de maine vreau ca o zi sa dureze o vesnicie.

O zi .. in care eu imi propun sa fac ce mi-am dorit de cand ma stiu, iar dupa sa revina totul la normal. Timpul si spatiul nu mai are niciun rost in dimensiunea mea acum. 
.. Sa fiu in mai multe locuri aproape in acelasi timp, dar cunoasterea nu e totul .. Nu. Trebuie sa vrei, pt ca speranta moare ultima .. dar dupa ce moare ea, ce facem? Intrebarea care ma tot macina.. Cred ca intotdeauna vor exista sperante, ca mor .. odata cu noi! Adica niciodata!
De maine voi fi sub ocean iar intr-o clipita ma voi trezi pe Everest.
De unde aceasta schimbare brusca .. de personalitate!? Ce se intampla??
Nu vor mai fi limite. 
Si de maine .. va fi altfel.

.. totusi acum ma voi trezi sa imi beau cafeaua! Visele s-au dus, insa speranta mea ramane si totul va continua curand ..

si p.s. : azi sunt in toane bune rau.:)) culmea.
Cred ca se trage de la profa' de geografie, care mi-a zis gen: "Waaaiii, bine ai venit la ora, ce bine ca te mai vede si omu' la fata" .. deci a fost dementiala, jur .. <3
Asa e cand somnul bate scoala, iti duc profii doru' ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu