BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

vineri, 25 martie 2011

Japonia!?

Mda, desi nu s-a intamplat chiar ieri incidentul din Japonia, m-am gandit abia azi sa postez cate ceva despre asta.Chiar daca nu sunt cea mai in masura sa zic ceva simteam nevoia sa comentez putin unele chestii si nu stiam cum.lol=) Omu' e om, domne :))

In prima faza au fost loviti de un cutremur si dupa un tsunami.25.000 victime, nu stiu cati disparuti, trist.ok.dupa aceea au avut dereglari nebune la reactoarele alea.ok.
Japonia fiind o tara cu mult peste ceilalti, cu multe resurse, si-a revenit .. reactoarele nu sunt o problema inca!

Ce ma oftica pe mine e faptul ca presa nu face decat sa manipuleze in masa, si majoritatea isi fac bani pe urma lor. E ca si cand ar fi dat coltu' cineva si tu stai dupa sa "dezgropi mortii" (expl. foarte mediatizat: M.J.) .. De ce plm trebuie sa se faca atata valva pe subiectul asta? Nu e de-ajuns ca oamenii inca isi ling ranile?
Am mai vazut pe diverse forumuri si bloguri ceva de genu: "Toti discutati despre asta si va dati cu parerea, dar nu ati dona si voi 2euro sau mai mult pt ei".
Ok, astia care va dati cu parerea despre altii, ganditi-va intai la voi .. Cati dintre oamenii de rand ati facut ceva in privinta asta? 30% e bine cred, dar nu .. si recunosc, nu am facut nimic momentan, pentru ca nu am nicio putere! my bad.

Imi continui ideea cu mass-media..Clar, daca nu v-ati dat seama pana acum, e manipulare!
Sunt 80% convinsa ca nu prea exista nicio criza financiara, nu vine nicio Apocalipsa peste noi in 2012 (pt tipele/tipii virgine/virgini de 12 ani care sunt speriate/speriati la gandul ca vor muri asa, fara sa descopere tainele nebune), nu lesina nimeni, chill !
Majoritatea sunt kkturi realizate de ei pt a ne schimba mentalitatea, in caz ca noi punem botul.
De asta Romania e o tara asa de kkt, suntem o tara de OTV'isi, Kapatosi si restu' .. Daca faceti un efort pe zi si nu va mai uitati la Dan Diaconescu, Bianca Dragusanu, Povestiri de noapte si ce programe mai sunt inutile si fara niciun continut normal, probabil ca am fi altfel!! Conteaza si asta, zic eu!!

Si apropo, pentru cei care nu stiu .. In profetiile lui Michel de Nostredame, sunt prezise razboaiele din zilele noastre, acesta prevestind si al 3lea Razboi Mondial, care banuiesc ca a inceput, cei "doi sori" si mai multe. Asta pot spune ca ar fi adevarat, nu kkturile bagate pe gat de tv.

Sper sa nu fiu judecata pentru asta, insa am zis ce am gandit spre deosebire de altii. have a nice day all!

Mai putina vorba si mai multe fapte! Daca vrem sa fim ajutati, ajutam, apropo de Japonia ..

                                                   (- sa facem o fapta buna, aici -

3 comentarii:

  1. Sfatul meu este sa te uiti mai putin la "tembelizor"... o carte sau compania unui om inteligent sunt mult mai utile. Have a nice day too!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da :) Am accentuat un pic... :)

    RăspundețiȘtergere