BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 29 martie 2011

"Good morning, lady!" .. - Why is she calling me that? I'm not grown up yet!

29032011.;;)

E e eeee, peste 1 luna va puteti adresa cu "dumneavoastra" in fata mea! =));x [hei, nu sunt nesuferita >;p:))))]
O zi importanta .. Ultima suta de metri .. Merg All-in .. 18! voi avea doar 18 aaaniiiiiiii, voi fi nebunaaa si fara baaaaani.;x =)) [si nu comentati la ce am zis acum, lasati-ma sa ma entuziasmez si eu aici :)))]

Si de-ar fi doar atat .. parca nu ar fi de-ajuns ca am 2 obsesii mari si late! Urmeaza a 3 a, care nu ma asteptam sa vina niciodata.:)) jur!
Tocmai eu, adepta Conversilor .. omfg omfg!! =)) si e doar vina lu' mama ..
arggghhh .. PANTOOOOOFI!
N-o sa se termine prea curand, daca mi se pune pata pe ceva .. asa ramane! Chiar ar fi timpul pentru o schimbare de stil .. It's time for a new me! ayayyaaa ..

XOXO!

2 comentarii:

  1. pantofi fara toc mare si cu un siret delicat, rullz, crede-ma :p

    RăspundețiȘtergere
  2. nu nuuu ;d 10cm+ si platforma asa, gen!:))

    RăspundețiȘtergere