BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

sâmbătă, 26 martie 2011

"eyeliner and cigarettes!"


Chiar nu stiu cum sa ma exprim mai bine in postul asta.:))

Acum cateva zile am fost la un casting pt un job part time intr-o renumita agentie de modelling, nu dau nume pt ca nu am niciun motiv sa fac asta, nu reclam nimic la adresa lor, ci la a mea.=))
ok, totul frumos pana aici, toate tipele din sala erau emotionate, inclusiv eu .. si repet, venisem pt un job part time, in care nu se ia mai mult de 30 lei/zi.
Incepem prezentarile, tipu', care a fost foarte dragut el asa, ne-a explicat despre ce e vorba concret: prezentari de moda, reclame tv, aparitii, promotii si alte chestii.:))
Ajungem la partea interesanta, ca vom lucra cu stilisti renumiti, make up artisti, fotografi care mai de care ..
" ooo, da! daca ajung sa o fac si pe asta inseamna ca le-am facut pe toate. "
Ce frumos ar fi fost sa fie totul asa dragut.:))
Banuiesc ca eram toate pierdute in gandul asta, vazand diferite poze si prezentari, pana cand acel tip ne da "fatala" .. cel putin pt noi, care nu eram "din domeniu".
Gen .. pt a lucra cu ei trebuia sa platim un avans de 150 euro si dupa alti 150. In total 300 de euro = in jur de 13-14 milioane.
Mie una nu mi-a dat prin cap ca ei fiind agentie de modelling e logic ca trebuie sa isi scoata profitul, ca doar nu ne ajuta pe noi si ei raman descoperiti. Nu face nimeni acte de caritate, in timp ce se doreste profesionalism.
Dar la mine, alta e intrebarea .. Pt ce atatea milioane cand eu nu vreau decat un amarat de job part? Nu vreau nici sa apar pe nu stiu ce coperta sau sa prezint nu mai stiu ce colectie in Bamboo. De asta am zis ca nu am nimic de zis despre ei, ci despre mine!:))
Nu tre' sa te arunci cu capul inainte la orice, gandeste inainte.:)) Decat sa te oftici rau dupa, mai bine te sacrifici la inceput, asta zic eu acum .. =) Ma rog, un casting in + sau in - nu strica la nimic, din contra ..
Si p.s. : am luat castingul oricum!:)) sunt o buna .. ;-q


Deh, "Viata-i greu, nu toti poate!" :)))

=) have a nice day!

7 comentarii:

  1. Trasnet :) Da de la barbati cat cerea, dublu? Nu-i dau atata...

    RăspundețiȘtergere
  2. haha nu stiu! :)) avem un model in devenire printre noi cumva? ;>

    cred ca s-ar merita pretul, insa pt cei care vor mai multe de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca ai luat castingul dai pana la urma cei 13-14 milioane ?

    RăspundețiȘtergere
  4. neah.:)) mi-au dat 1-0 la faza asta.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am stat si m-am gandit, tu dadeai banii astia pentru a va intretine, cosmetice, haine blaa blaa.
    Eu am facut modelin timp de 6 luni gratuit si dupa trebuia sa platesc pe luna 6 milioane si n-am mai continuat ca nu vroiam meserie de viitor asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. suntem niste smechere noi doua fata..:))

    RăspundețiȘtergere