BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 29 martie 2011

Deja-Vu!?

* miercuri, 16 decembrie 2009 - " ROSU! "

- Scriam pe vremurile alea, cand tu .. cand .. cand totul era altfel! Azi din intamplare mi-am adus aminte de faptul ca scriam pentru tine si ca postul ala iti era adresat .. extrem de personal tie.  Am tinut sa accentuez asta.

Da, wow .. cate s-au schimbat de atunci, cat de mult nu mai sunt eu acea fetita naiva .. si cat de mult cred ca postul este adevarat acum. Mi-as dori sa se implineasca totul. Sa vezi ce usor ti-a fost atunci si cum poate fi acum, doar asa .. de amuzament! Pentru ca doar asta stiu sa fac acum, sa ma amuz! Culmea nu? Candva, situatia stie sa se si intoarca .. candva!

Ce e "dorul" pana la urma? Ce este acest monstru fara chip? "Dor" .. 

Am ajuns incat lacrimile mi-au secat, acel "dor" nu mai stiu ce culoare are, ce vrea, are rang?? .. nu! M-as vrea inapoi, dar .. poate maine!

- de parca .. ar fi atat de usor! -

Un comentariu: