BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 23 februarie 2011

Cam fara nume!

Cam da! De cateva luni am inceput sa folosesc des replica "Avem timp pentru toate!". De ce? Asta ma intreb si eu ? .. De ce naiba avem timp? De ce trebuie sa fie timp si mai ales de ce nu mai traiesc ca si cum nu ar mai fi o "maine" .. ? Replica asta ma face sa las totul pentru mai tarziu, sa uit de ce traiesc cu adevarat!
"Te iubesc!" .. "Mai e timp!"
"Stii, vreau sa ne impacam .." dar .. "Imi pare rau, e timp si pentru asta, dar nu azi."
Cuuuuum ?
Trebuie sa ma reinventez, sa sap dupa mine ..
Nu e, timpul nu te asteapta, timpul nu asteapta pe nimeni .. de ce m-ar astepta tocmai pe mine?
Sunt atatea refuzuri la mijloc incat ma simt inconjurata de mult fum..
Azi nu, dar de maine sigur va fi o schimbare!
Ca deh, vorba aia .. avem timp!

3 comentarii:

  1. i know, tocmai asta e problema!!
    btw, am terminat "Invitatie la vals" .. nu stiu daca ai citit-o, dar mi-a schimbat mentalitatea in privinta asta!!
    Ti-o recomand.:)) ;p

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma duc azi la biblioteca atunci :))
    ms mult ;*

    si vezi ce faci cu timpu' ala ca nu-i a buna, stiu din propria experienta...

    RăspundețiȘtergere