BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 29 decembrie 2010

another .. year! ;d 2011 ..

Da, wow .. a mai trecut un an!:))

Sincer, a trecut prea repede si .. chiar a fost un an cu multe impliniri pe toate planurile! Am realizat ca ramai prieten bun cu cei cu care faci revelionul.:)) am impresia ca te leaga ceva spiritual .. sau poate ca ma insel eu :)) Starea ta din ziua respectiva influenteaza tot.

Chiar daca am avut parte de dezamagiri, calatorii esuate, lacrimi, certuri si oameni falsi inca incerc sa privesc partea plina a paharului .. vine un an nou, tot ce a fost rau s-a dus! Si cand zic s-a dus, inseamna ca incep 2011 cu alte conceptii ..
Am si ras, am mai si iubit .. am prieteni care nu ma parasesc orice ar fi, mi-am facut prieteni noi .. am facut 17 ani .. am crescut ! Chiar as face o lista intreaga cu tot ce s-a intamplat bun anu' asta..

2011 din start va fi egal cu "Frate, de azi sunt adulta!" .. 18 ani, carnet de soferi, liberty parade, responsabilitati in + .. din septembrie 2011 chinul numit clasa a 12a, bac'u  .. viata mea si doar a mea!

Ideea e ca .. iarta, macar in ultima clipa! Continua sa tii la persoanele care nu mai sunt in viata ta din anumite motiv doar pentru simplul fapt ca au fost candva acolo .. conteaza!

3 comentarii:

  1. mai ai putin si esti majoraa!!
    imi place cum ai spus: Ideea e ca .. iarta, macar in ultima clipa! Continua sa tii la persoanele care nu mai sunt in viata ta din anumite motiv doar pentru simplul fapt ca au fost candva acolo .. conteaza! "

    sa lasam anul nou sa ne inveseleasca..cu ce are el mai bun...

    RăspundețiȘtergere