BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

luni, 11 octombrie 2010

Alb.

11 octombrie - 15:00 PM

Pentru ca azi n-am fost la scoala. Pur si simplu n-am avut chef, n-am vrut sa vad pe nimeni, poate doar pe Lala si Dada (ale mele ;x ) dar .. totusi nu ! :))
In pat imi era prea frig si cah cahh .. desi afara era un soare insuportabil cu dinti, aproape ca m-am ofticat ca eram in casa.

M-am trezit pe la 13:00 PM, cu fata la cearceaf bineinteles .. ca am adormit pe la 7:00 AM! ;|
Vroiam sa ies cu EL afara la o cafea sa ne mai trezim din mahmureala, somn sau starea asta nasoala.:)) dar ca de obicei EL era in pl. cu satelitu si cand in sfarsit a intrat pe mess, brusc mi-a disparut tot tupeul de-a il baga in seama .. si cum noi nu suntem telepatici .. va dati seama! Ce copil sunt cateodata ..
TU, boule :))
Anyway .. ce pot spune .. Am avut un weekend aproape perfect .. Vineri seara of course Opium Stage cu nebunii mei din Kretzulescu ;x Daca nu se intampla faza naspa cu nota era si mai iaiiii ;x .. Dupa ce s-a spart gasca acolo, cativa ne-am tirat in Oxygen .. Sincer am ars-o in seara aia cu persoane apropiate dar cu care nu ma asteptam niciodata sa ies in club .. Insa, nu judec lumea dupa aparente and stuff ! :)) 
Cand seara incepea sa para compromisa si acolo, a aparut fratimiu ;x .. la cat de ametita eram, el cred ca a fost singurul care m-a mai trezit putin! :))) love you, micutule! [ chiar daca esti mai mare ca mine :))) ]
Acum deja e 16:31 PM .. inca o zi pierduta si foarte de kkt.
Cred ca ma mai duc sa-mi fac o cafea, sa pap cookiezzzz si sa-mi continui cartea preferata ;x
" Barbati care urasc femeile " - Stieg Larsson .. 
Nu stiu cati dintre voi ati citit-o pana acum, dar merita pana la ultimul banut si ultima pagina .. slava domnului 3 volume = almost 2.000 pagini ..
Nu ma mai satur de ea frate, sincer! :))
Haaaa .. Absolut! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu