BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

luni, 30 august 2010

Sunglasses!


Bai, nu stiu cum sa va zic .. dar cam vine toamna .. si eu inca am o obsesie.
Ochelarii de soare.
Stiu ca o ziceti ca sunt doar de fite, insa pentru mine sunt accesoriile nelipsite!:)) au si ei un sufleteeeel.:)))
Damn summer, damn you! :))
Am inceput sa fiu dependenta de asa ceva si parca  vreau sa-mi cumpar din ce in ce mai multe perechi .. Trist! :)) Cel putin de cand am fost la mare nu ne-am mai despartit (gen o luna si ceva). =)))) Acum cu toamna-iarna ce dreacu' o sa fac ? ayayayaa
Save meeeeeeee! =))

2 comentarii:

  1. Ia-ti din aia de ski la iarna :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba Andettei, i-ati ochelari de schi :)) Oricum ochelarii sunt purtati in majoritatea timpului pentru ca sunt o fita. Urasc persoanele de genul asta!! Peste tot numai forme fara fond...

    RăspundețiȘtergere