BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

joi, 26 august 2010

Ciocolata.


Probabil nu va intereseaza de ceea ce scriu, de gandurile mele, probabil ca pe mine nu ma intereseaza nici atat! :))
Dar nu am mai postat ceva de mult, exceptand cele 2 recente! Care sunt doar praf in ochi ..

Imi era dor de blogul meu drag, de tot ce era inainte .. Acum in mintea mea, sincer nici nu stiu ce se afla! Nu imi pasa! Niciodata nu mi-a pasat. Gol, plin, full of shit sau nu .. Nu mai am sentimentele pe care le aveam candva, crescand am uitat sa iubesc orice lucru marunt sau poate ca simt ceva dar .. repet .. nu imi pasa!

Cred ca nu imi pasa ca acum este 6:38 AM, ca sufar de insomnie, ca am baut cafea [cu lapte, esenta de vanilie, vanilie pt ca nu mai aveam frisca si 2 lingurite jumate de zahar - reteta proprie :)) ] si pentru ca azi nu o sa mai dorm.

Vreau la mare, sunt nostalgica mereu cand stau noaptea aiurea treaza .. prietenii stiu de ce! Acolo era acolo si nu ne atingea nimic.
As vrea sa nu imi mai pese ca m-am certat cu cea mai bun prietena .. jur ca alta mai buni nu o sa am! .. Urasc ca te iubesc asa!

Am inceput sa ascult VeritaSaga din nou .. ma 'lasasem' de asta doar pentru ca sufeream prea mult, dar mi-am dat seama ca ..

Vreau sa mananc jeleuri ..
Vreau sa se duca criza :))
Vreau sa nu vina toamna, sa inceapa scoala .. Macar ma impac cu gandul ca mai am 5 ani si termin definitiv cu asta [ gen liceu + facultate - hihiii ;;) ]

As vrea sa nu mai existe moarte, viata, sentimentul de foame, sete .. stiti voi, nevoi primare ;-@ as vrea doar sa EXISTAM .. fara nicio logica, fara niciun motiv [ bine, ca nici acum nu suntem pusi pe Terra cu un motiv ], sa existam fara sa poluam aerul, sa stricam ce e cel mai frumos !

Mi-as dori sa fie mereu cald, soare si fericire! Stiu ca o dau in copilarisme dar .. e mai bine asa decat sa fim maturi. O data cu gandul ca " Frate, sunt matur .. am 'n' ani, de azi inainte sunt pe picioarele mele " vin si problemele, o data cu probleme vine viata de kkt .. si o data cu viata asta, te duci si tu ;-j
Nu imi pasa .. Mai bine nu ti-ar pasa nici tie, cititorule .. :))

Vreau sa imi treaca sughitul asta interminabil, dar nu vreau pentru ca ador sa sughit ..

Vreau sa dorm dar nu pot, de fapt nu vreau! Inca o cafea ar fi perfecta acum! sau nu .. :))

As vrea sa termin cu postul asta, dar ma retine ceva! Presimt ca pc-ul meu va da restart din 5 in 5 min .. deci mai bine as salva asta!:))

Revin ..

De obicei vreau multe .. si ca de obicei raman doar cu "vreau" :)) si atat!
si de obicei nu stiu cum se face dar nu imi pasa!

As vrea asta ..
A picat perfect azi cand dadusem din intamplare de ea prin pc-ul meu mirobolant ..



ps : asta e fara Alex Velea ! deci am castigaaaaaaat ! TU .. :))


2 comentarii:

  1. " ... e mai bine asa decat sa fim maturi. O data cu gandul ca " Frate, sunt matur .. am 'n' ani, de azi inainte sunt pe picioarele mele " vin "


    Nu avem cum sa ramanem asa mereu. Pe zi ce trece ne schimbam fizic si mental si nu putem da inapoi nici daca am vrea.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stiu, dar ma refer ca nu tre' sa fim pesimisti! :)) si sa nu conteze nimic ..
    ;d

    RăspundețiȘtergere