BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 25 august 2010

Butterflies effect ..



Vreau sa pot zbura.
Mereu am acelasi vis de cand sunt mica, ca domin lumea, ca sunt usoara si zbor lin .. ca am aripi, dar cu greu ma ridic de la sol.
Cu cat ma ambitionez sa ma ridic, cu atat ma simt mai in siguranta si mai puternica . Pentru ca fug de lumea asta bolnava, crescuta prematur ..
Mereu mi-a placut sa fiu rupta de ei, dar in acelasi timp sa fiu in centrul atentiei.

Daca as avea aripi probabil nu as mai da doi bani pe voi, pe viata asta nemernica si probabil ca ar exista o alta eu .. mai orgolioasa, mai rece si mai superficiala.
Dar momentan sunt eu si incerc sa fac fata situatie.
Am coltul meu de rai, propriul meu nor rezervat, al 9-lea pe stanga .. ala roz care nu ma abandoneaza niciodata. Acolo nimeni nu ma face sa ma simt mica.
Impreuna suntem invincibili.
Visele sunt totul si repet.. realitatea este pentru cei care nu fac fata imaginatiei ..

Ai avut vreodata sentimentul asta? :)

Un comentariu: