BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

duminică, 11 aprilie 2010

ToP personal 2010! ;d

Cred ca macar o data in viata am stat in mijlocul strazii cu prietenii gandindu-ne " Coaeee, noi unde mergem acum? " =)

E urata faza =) Sa nu ai niciun ghid, sa nu stii unde sa te duci, unde sa te distrezi ..

[ aici ma refer la localuri noi, nu cele in cate te duci des ]


Well, mi-am facut un top . Top 5-10-100 .. nu stiu ! :)) dar stiu ca este =))

Cu tot ce iubesc, ce ador sa revad mereu, unde obisnuiesc sa ies ;x ce ascult .. ;d


TOP 10 cafenele favorite:

1. Krishna Caffe

- M. Kogalniceanu -

[ in caz ca ai pofta de narghilea cu orice, chiar si cu vodka sau absint, preturi medii, muzica orientala.. te duce cu gandul exact in egiptul antic . ;x Crede-ma, nu as refuza niciodata Krishna =) ]

2. HasHas Coffe&Lounge

- Vasile Lascar, pe langa liceul Spiru Haret -

[ p.s.: cred ca o sa imi fac majoratul acolo ;d ]

3. Metropolis Club

- et.4 @ Unirea -

[ aici pur si simplu m-am obisnuit, nu ca e chiar pe placul meu. dar e foarte dragut, rafinat, ideal pentru intalnirile de afaceri ;d dar preturile mi se par putin cam ridicate ;-? ]

4. Downtown Bar&Cafe

- Mendeleev, Romana -

[ ori o sa-mi fac aici majoratul =) sunt indecisa :)) .. whatever, fac niste frappe-uri geniale si niste Milkshake-uri la fel de delicioase ;x ]

5. Inbox

- langa ASE, Romana -

[ frappe =P~ .. atat pot sa zic ]

6. Cool Cat

- Gabroveni, Lipscani -

[ daca esti putin mai sarit, rebel .. e perfect aici! graffiti dupa pereti, luminile albastre si puf-urile te duc undeva intr-o stare de visare + cocktail-urile sunt geniale, nimic in + sau - ;x ]

7. Starbucks

- de obicei merg in cel din Sun Plaza -

[ cred ca aici nu merita sa comentez nimic . Cine frecventeaza stie de raportul calitate-pret, asa ca .. ;x ]

8. Hobby Cafe

- Negustori, pe langa liceul Nicolae Kretzulescu -

[ o atmosfera familiara, in caz ca te plictisesti poti sa iei o carte din biblioteca, sa te joci pe wii, sa joci carti, sa desenezi sau sa faci orice iti trece prin cap .. ;d nu cred ca le-ar strica un sistem de karaoke ;;) :))) ]

9. Jacobs

- de oricei Sun Plaza dar si Mall Vitan -

[ nimic special, o cafenea normala .. dar eu ma simt foarte bine acolo, preturile sunt acceptabile dar il strica un lucru .. nu ai semnal la telefon =)) cel putin in Sun Plaza ] :))

10. The Player

- Primo Nebiolo, Aviatorilor -

[ nu e cafenea, e club =) dar imi place foarte mult acolo ;d ]


TOP oribil, praf =) :

1. Oktoberfest Pub

- Selari, Lipscani -

[ staff de tot kktu, local plin de betivi, mese ;-& .. intr-un cuvant naspa! a fost gen .. am venit, am vazut, am plecat =)) ]

2. Laptaria Enache

- et.4 @ TNB -

[ nu ca ar fi chiar asa de oribil, dar nu este genul meu .. muzica cu siguranta nu e genul meu, mesele sunt urate, staff-ul este artagos, am impresia ca nu exista sistem de aerisire asa ca tot fumul este inhalat de noi, il " tai cu cutitul " .. in fine ;-?? ]

3. Cool Cat
- Gabroveni, Lipscani -

[ desi am trecut asta si la "favorite", tin sa mentionez ca are si o parte proasta .. toaleta e infecta, mobilierul mai are putin si cade, si miroase ingrozitor a fum .. in rest e totul ok ;d ]


TOP carti :

1. Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde

2. De veghe in lanul de secara - Salinger
3. Elevul Dima dintr-a saptea - Mihail Drumes
4. La tiganci - Mircea Eliade
5. Ocolul pamantului in 80 de zile - Jules Verne
pam pammmm ;;)


3 comentarii:

  1. foarte tare topul. ar trebui sa se numeasca topul celor 5 carti citite in zece cafenele

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere