BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

sâmbătă, 20 martie 2010

Une histoire d'Amour !

19 martie 2010, 19:30 - M-am indragostit iremediabil de arta, si gata .. m-am indragostit efectiv de dragostea in sine. Stii, e ca o febra, ca o boala contagioasa . Cel putin azi s-a intarit sentimentul asta ..


Ce altceva mai pur iti poate taia rasuflarea la propriu chiar, poate alunga orice nebunie, tristete?

Teatrul, chiar daca e o minciuna .. te face sa te rupi de realitate si sa visezi . Crede-ma, in spatele unor masti te simti cel mai in siguranta . E ca si cum ai purta o palarie, iti da impresia ca cineva are grija de tine . E placut .. dar doar visezi!

De mica am fost "furata" de arta, de tot ce e frumos .. de pictura, de muzica, fotografie chiar si de carti .. Dar din pacate nu prea am timp sa le aflu secretele ..

------------

Oricat de ocupat ai fi, rupe o zi din program si viseaza .. merita :) Merita ca macar o zi pe saptamana sa uiti de tine .. si sa acorzi atentie celor mai mici detalii ..

3 comentarii:

  1. eu daca as avea tot timpul din lume..m'as muta undeva unde este numai arta,muzica si parfum de iubire :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Mastile sunt geniale pentru a te ascunde, chiar sunt! Partea proasta e ca atunci cand le dai jos, cazi si tu odata cu ele.. Oricum, orice forma de arta e ceva sublim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce e defapt arta fotografică? închiderea unei clipe într-o amintire scrisă,daca o putem numi aşa .
    arta e frumoasă,păcat că nu sunt mulţi care apreciază asta!

    RăspundețiȘtergere