BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 17 februarie 2010

Leapsa.;d

1. Ce îți place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

Sa mananc ciocolata/jeleuri . Sa cant =)

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Nu mi-as planui nimic . Pentru ca niciodata nu se implinesc .. niciodata . Las totul sa vina de la sine .

3. Dacă ai câștiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Probabil nu ..

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din țară? Care ar fi titlul articolului?

" Marmo, o femeie de afaceri de succes din Romania, impreuna cu sotul ei, faimosul Jude Law, a fost prinsa intr-un club de noapte din L.A. prizand cocaina " [ lesin :))))) ]

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

Faimoasa " adu floricele, o sticla de cola :X " /;)

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

asa intrebari ma? /;) " Eu sunt nemuritoare "

7. Cand erai mica ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

" Daaaaa .. ;x eu voi fi cantareata de succes . Daca nu o sa mearga cu asta, voi fi avocata ;x " gen l-)

8. Ce ai face dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eșuezi?

Nu stiu ..

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoților tăi despre tine?

“ Da da .. e o femeie mirobolanta/mirifica [ =))) ], chiar si acum toti barbatii ii cad la picioare, are propria afacere si wow .. i-ai vazut vila din Snagov ? ;O ar trebui sa te duc intr-o zi .. ”

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ți le-ai adresa?

Probabil ca nu mi-as pune nicio intrebare .. Nu prea imi pasa ;-?? traiesc in prezent ..

------------------------------------------------

About Me

Basics

Name:Adina
Birthdate:29.04.1993
Birthplace:Bucuresti/Universitate ;;)
Time you Were Born:14:30 PM gen
Nicknames:Marmo, Blonda
Eye color:caprui-verzi
Hair color:satena
Height:1.65 ;-?
Left or Right Handed:right ;d


Favorite...

Food:sunt mai multe ..
Colour:mov, verde ;x
Number:29
Letter:M,H,C
Season:spring ;x
Type of Weather:caldut, senin .. atat cat sa ma binedispuna ..
Sports team:Dinamo . ;x
TV ad:dunno` ..
Drink:cola . ;x
Alcoholic Drink:hmmm, Garrone si Ballantine's [ singurele pe care le suport, nu am tangente cu bauturile alcoolice ]
Chocolate Bar:Lion . ;x
Restaurant:Irish [ Sinaia ], DelMonte [ Predeal ] .. m-as duce acolo doar pentru ele =)
Gum:Orbit portocale/mango/pepene


Your...

Bedtime:cand apuc ..
Most Missed Memory:summer `08
Weakness:jeleurile =)
Fears:spiders, bugs and stuff like this
First Thought Waking Up:" cat e ceasu`? (;| mrrr, hai ca mai dorm 1h ;x "
Goal For This Year:canto . pana acum mi le-am atins pe toate
Most Overused Phrase on an instant messenger:" atata capu` ai " .. or " marsh ma "
Perfect Pizza:4 stagioni ;x

This or That...

Orange or Apple juice:orange juice of course ;x
Dog or Cat:catel ;x
Pepsi or Coke:cola
Maccas or Burger Knig:neither ..
Scary Movie or Funny Movies:both ;x depinde de stare
Chocolate or Vanilla:ciocolata =P~
Black or White:black .
Truth or Dare:dare >;)
Live Forever or Die Young:sunt nemuritoare ma .
PS2 or Xbox 360:neither .
Snakes or Spiders:;| omg .. X_X i'm outta here ;o
Mud or Dirt:neither ..
Gold or Silver:silver .. gold is for cocles style =)

Have You Ever...

Drunk:da.
Smoked:only cigarettes .
Done drugs:hell no . it's a stupid ..
Been beaten up:da
Done the beating up:da
Broken the law:da ;-"
Been arrested:frate, nu !
Shoplifted:nu.
Cut your own hair:da . bretonul doar cand ma enerveaza =)
Burnt stuff caus you were bored:da =) paie, pachete de tigari .
Danced in the rain:;-? da
Had a long distance relationship:da ;(
Eaten something off the ground, ignoring the 10 second rule:wtf ? /:)
Been stalked:-
Skinny Dipped:-
Broken a bone:nu .
Been in an Accident:da . dar nu hard .. =) a fost unul minor . ;x
Been in Love:da 8->
Kissed opposite sex:da .
Kissed same sex:=) nu ma .

Do You...

Shower Daily:obviously .
Sing in the Shower:de cele mai multe ori, da ;x
Sing Well:da.
Swear:..
Believe in Yourself:50% da =)
Want to go to College:mai e pana atunci .. dar vreau ! ;x
Want to Get Married:peste multi ani . ;d
Want to Have Kids:2 chiar =) depinde de vila aia de la Snagov =))
Get Along With Your Parents:da
Get Along With Your Siblings:no.
Like Thunderstorms:hell, no . ;-s
Play an Instrument:candva la pian . acum nu ..
Speak a Foreign Language:da.
Sleep wIth Stuffed Animals:nu . =) mi-e bine singura ..
Keep a Diary/Journal:se pune blogul ? =)

Can You...

Roll Your Tongue in a Circle::))) da . acum e mai greu ..
Both Ways:da.
Juggle:nu .. am maini de jeleu =)
Do the Splits:=) no.
Say the Alphabet Backwards:nu .. dar cred ca daca ma chinui 1-2h reusesc .
Write With Both Hands:mesaje pe telefon, pe mess .. =) in rest nu .

In a Guy/Girl...

Favourite Eye Colour:de preferat albastri .
Favourite Hair Colour:brunet .
Long or Short:=) nu conteaza .. dar e bine sa fie scurt, ca dup-aia ne confunda lumea 8-| =))
Height:1.70 +
Weight:;-?
Clothing Style:nu conteaza .
Drugs and/or Alcohol:neither !? /:)
Love or Money:both .. pentru ca se completeaza .

Random...

What's the Stupidest Thing You've Done:sunt multe .. dar cea mai penibila si mai cretina faza a fost prin generala .. cand eram cls 6-7 si intram dup-amiaza .. si m-am trezit la 7 si am plecat la scoala desi intram pe la 12-1 L-)
Who Would You Want to be Stuck in an Elevator With:-
Is Your Window Open:no.
What Colour is Your Toothbrush:roz .;;)

Little Known Fact About You:

Who Is Your Longest Friend & How Long:Danussa .. 10-11 years .
Do You Believe In Love At First Sight:da. daca nu .. mai treci o data 8-|
Did You Have Long Hair as a Kid:da ma .. acum nu as mai suporta acel chin ..
What Cell Phone Provider Do You Have:vodafone ;p
Do You Know All The Words to the National Anthem:nu chiar =)
Have You Ever Smoked Peanut Shells:nu .
Last Time You Swam in a Pool:da .. strand =)
If You Were a Crayon What Colour Would You Be:mov . ;x
Been to the Mall Lately:da
Ever caught a Fish:nu .. ma plictiseste activitatea asta .
How Do You Cure Hiccups:imi place sa sughit ma =)))) deci nu il opresc ;;)
What's the Stupidest Thing You've Done:nu a mai fost o data /;) ? dohhh ..
Can You Stick Your Fist In Your Mouth:=)


8 comentarii:

  1. Nu prea imi pasa ;-?? traiesc in prezent ..

    Frumos raspuns...
    Cat de adevarat...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte ..
    Pentru ca mi se pare un kkt sa stii de dinainte ce o sa ti se intample ..
    Care mai e farmecul vietii? ;p

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-i stress =)
    da-l mai departe chiar =)
    >;d<

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit acolo ca esti nascuta la ora 14:30 PM .. hihi ai ascendent in fecioara ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. really ? :)) stiam ca am ascendent in sagetator ;-? sau ceva de genu .. ;x

    RăspundețiȘtergere
  6. uhm..poi eu am calculat pe google :-??
    eu am in leu =)) si culmea nu-i suport :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. nici eu =)) adica nici nu am prieteni lei ca sa stiu .. dar nu-i stress ;d

    RăspundețiȘtergere