BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 2 februarie 2010

faire un rêve .


E ciudat cum inspiratia imi vine doar cand sunt suparata, cand cade cerul in capul meu .. De asta nici nu mai postez .. Nu am de ce ;p Evoluez .. =]


Luna asta mi s-a parut absolut geniala .. Daca ar fi tot anul asa .. god ;x
Well, i'm in love .. ;x da da, again =] de data asta sunt confuza dar nu-i panica .. Frate, e ciudat .

Revin .. luna asta a fost plina de realizari .. personale si mai putin personale ;d mi-am dat pierce in limba [ pe care il astept de 2 ani ], frecventez sala [ fitness ] .. nu ca ast fi prea grasuta, dar imi place sa pierd timpul pe acolo .. e relaxare pura [ in afara ca depui super mult efort ] ;-@ , mi-am facut prieteni francezi care m-au marcat .. ;x i really love them ..


" faire un rêve " > c
and ma gandesc la asta, am impresia ca orice
dorinta imi pun mi
se va indeplini .. La Bran, acolo jos in curte, e o fantana oarecum ..
si cica daca iti pui o dorinta si arunci nu stiu cat acolo .. bla bla ;-@ stiti si voi mai departe . Eh, moi avec Mahir o ardeam chill p-acolo si .. cred ca o sa se indeplineasca .. Am un feeling altfel
acum . =]


Ok, ideea e ca luna asta am invatat multe . In afara de distractie si altele .. Am invatat ca atunci cand doua persoane se iubesc, tu, a3lea .. nu ai voie sa intervii pentru nimic in lume [bine, asta o stiam deAliniere în centru mult timp .. dar acum am vazut pe propria piele cum e ] .. pentru ca e nasol sa te simti in plus acolo unde candva erai totul .
Am mai invatat ca pentru a obtine ceva .. e nevoie de sacrificii . Pe care sunt dispusa sa le fac . Nu spun "nu" niciodata oricat de greu ar fi ..
A 3a chestie .. Indiferenta . Doare, dar e cea mai necesara . Indiferent ca sacrific o prietenie sau un lucru .. I don't care !



<3 Va pupa Jean . ;;]

2 comentarii:

  1. Hello, interesant blog. Spor la scris si la pozat daca te pasioneaza ;)

    Poate o sa modifici putin culoarea textului din postari pentru ca se citeste foarte greu :(

    Te pupa Jean ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. E gri ;-? pe fond alb .. ;-? eu cred ca se vede ..

    anw merci ;p

    RăspundețiȘtergere