BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

duminică, 14 februarie 2010

V-Day ! * te am .. si te mai vreau ..



" iar eu .. eu te privesc si-mi ajunge . te simt si nu ma satur .. te am si te mai vreau .. si te mai vreau .. si te mai vreau .. "

Ziua indragostitilor ? Nu e un kkt, nu e o porcarie .. Dar nici ceva prea special nu e . Ziua indragostitilor e mereu; nu iti trebuie o zi anume ca sa daruiesti ceva persoanei de langa tine . Asta se simte ..
Doar pentru ca sentimentul de singuratate se accentueaza, asta nu inseamna ca esti cu adevarat singur . Exista prietenii, care vor fi la orice ora din zi si din noapte alaturi de tine .
Asa am fost si eu azi .. din pacate . Dar am norocul ca mereu sa fie cineva care sa ma scoata din kkt ..

In legatura cu acel " interviu " .. Well, e cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care o poti face cuiva .. Sincer, eu una .. mai aveam putin si incepeam sa plang prima data cand am auzit ..
Oricum a fost un moment special .. ;">

Tu ai inima? Iubesti ? ..

PS : pot fi si eu romantică ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu