BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Eminescu . 160 ..

Imi pare rau ca postez abia azi, dar am fost foarte ocupata ieri ..
Chiar daca este trecut de 00:00 de putin timp . ;p

So .. Mihai Eminescu . 15 ianuarie 1850 . Se naste cel mai mare poet al tuturor timpurilor dupa parerea mea .. vesnic viu in mintea noastra . Tocmai de asta merita sa fie mentionat .
Pacat ca suntem o tara cu prea putine valori reale ..

15 ianuarie 2010 @ Sala de festivitati . Nicolae Kretzulescu . A avut loc o superba comemorare a lui . Toata activitatea mi s-a parut speciala, unii elevi mai talentati au recitat poeziile lui iar unii au cantat ..
Nu vezi prea des asa ceva .. ;d

Ce m-a impresionat cel mai mult ?
A fost un omagiu adus lui Mihai Eminescu prezentat de Andrei Gheorghe pentru emisiunea " Mari romani " . Mi s-a parut genial modul in care Andrei Gheorghe a abordat aceasta tema .. m-a absorbit de tot !

Va recomand din tot sufletul sa-l vizionati, merita sa stiti adevarul despre viata si moartea lui Mihai Eminescu !

# tortura morala, 6 ani de doze de mercur, piatra in tampla .. camasa de forta !

Oricum .. socant totul !

-- if you want ..

  • Part 1 :

  • Part 2 :

  • Part 3 :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu