BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

vineri, 25 decembrie 2009

Clipe din viata mea .



22 decembrie . Am ras ca o proasta cu blonda cateva ore in sir . " ~:> Jeana nu e moarta, Jeana se transforma in ~:> [ akka gaina ] " . Prafffff =] Rasul face bine . ;x
Si da, dupa cum stiti, dupa atata ras anapoda vine si ceva nasol . E o lege nescrisa . Mi-am dat seama, am incercat pe pielea mea chestia aia cu " O
ricat de mult ti-ar pasa tie, s-ar putea ca altora sa nu le pese si e egal cu 0 pana la urma " . Actually nu prea mai conteaza acum, `cuz in viata am invatat sa pierd si sa-mi dau seama ca lumea nu e asa cum vreau eu, la picioarele mele .
Mai nou am alt nume de scena . " Marmo Oxenberg van Dien " . Ma obsedeaza . =]
Gen, Catherine Oxenberg van Dien . E superba, e o femeie de succes, e printesa, are un sot minuna =P~, so .. e ca un model in viata pentru mine .
Ahhhh, smile biatch . <3>

23 decembrie . O zi superba in sfarsit . I'm smiling =] Well, azi .. am fost la repetitii la cor, ceea ce m-a scos din starea aia de moleseala de acasa . Cand cant parca uit de toate ;x . O singura chestie mi-a inghetat sangele .
16:50 @ Eroii Revolutiei - 116 . Desi ma grabeam sa ajung la liceu, nu am mai luat metroul ca de obicei si am asteptat 116 care ajunge super repede si in 10 min sunt chiar la Matei Basarab [ statia ] . Urc in autobuz, ma asez ca tot omu` pe scaun [ babele jos ;;) ] si in fata mea .. un pastilat, fumat, facut praf . Nu l-am bagat in seama, de obicei mi se rupe de asa persoane . Dar, asta era hidos, si radea ca prostu` la mine si arata cu degetul . Am zis ca am eu ceva [ desi e prima data cand mi se intampla ] dar nu .. a facut asa mai multor persoane . Pff, pur si simplu m-a speriat . Se uita ciudat asa .. parca era posedat . ;| God .. Muriti maaaa !
Schimbam subiectu` ca ala nu-mi place ;-s .. Well, M-am impacat cu unii din prietenii cu care eram certata de cateva zile, prosteste, si asta a fost chiar tare .
Va iubesc termiiii ;x .



24 decembrie . O alta zi la fel de draguta . Doar am iesit cu blonda mea tembela . ;x
So, m-am trezit pe la 12 jumate din cauza ei . =] Gen, " Marmo, Marmo, hai la " Avatar " .. " eu " Du-te la balamuc ma ca mai sunt bilete fix p**a =] " Filmu s-a dus dreacu` .
Oricum m-am trezit foarte ok, de obicei sunt cu fata la cearceaf . =] ..
Am ras ca doua tampite, doar suntem in zodia taur amandoua . Am fost la narghilea " Baaaaa, eu nu simt nimic din narghileaua asta =]] " God, lesinnnn . =] dupa Metropolis ;x .
Plictiseala, stiti voi, dar e mai bine sa te plictisesti afara decat in casa ;| . Pe la 8-8 jumate cand sa plecam .. mi-a cazut fata ;| OMG, o " satra " de tigati se aseaza la mesele de langa noi, erau peste 20 cred, au ocupat 3 mese =] Si culmea, la fiecare masa aveau cate o sticla de cola .. doar atat =]] . Deci, eram praf de ras =]]]]] . Gen " Ioooooi, ce frumos e la Bucurestiiiii 8-> " Scuzati, dar nu pot sa ma stapanesc la faze din astea =] . Nu ca as fi rasista sau ;-@ dar aia exagerau .. numai " printese " si cocalari . Eu una m-am speriat de cata prostie emanau =] .
Sa revin la ale mele, maine am repetitie la cor ;x si dupa mergem sa " colindam " . ;x Awwww, abia astept . ;x

Have a nice day . Craciun fericit . ;x and Smillllleeee ca viata e frumoasa =]

* Va pupa Jean =] *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu