BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

luni, 14 decembrie 2009

Teatru .


Minciuni si masti .
Asa pot descrie o zi banala din viata mea [ care nu e banala deloc ] . Imi place sa privesc expresiile fetelor diferitelor persoane din jurul meu, deci cunosc omul destul de bine . Recunosc orice si nu pot fi pacalita =] . Chestia asta ma amuza mereu, mai ales de dimineata . Tristete, falsitate, prostie . De ce nu zambeste nimeni din suflet ? De ce reactionati numai la diferite favoruri, numai cand aveti de castigat ?
09:40 @ 116 .
Bleah . Wtf ? Numai naspeti in autobuzul asta :]] . Ma sperie ! God, ador sa ma uit pe geam, e asa cald si bine, parca nu m-as mai da jos de acolo ! =]
09:55 . Matei Basarab . Am realizat ca nici macar persoana care era odata " bff " nu era . Doar iluzii ..
11:25 . 10 decembrie 2009 .
Toti avem minim doua fete . E o lege nescrisa a vietii din pacate .
13 decembrie 2009 . Oare cum poti sa-ti pui increderea in cineva si brusc persoana aceea sa-ti rupa sufletul in mii de bucatele ? Cum e posibil sa am asa " noroc " ? Imi vine sa rad . De fapt imi vine sa iau viata in gluma . Dar, pana la urma .. Ce e viata? Am realizat ca e decat o scena in care iti joci propriul rol . Zambete false, fum, ceata, dragoste " eterna ", masti .. Whatever, the show must go on .. :]

* Va pupa Jean ! *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu