BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 16 decembrie 2009

Rosu !


- Eu mor in trei zile fara tine
- Eu mor in fiecare zi .


Decembrie .

Totul s-a petrecut asa de repede !

Ma pierd in ochii tai . Au prins o culoare foarte .. aprinsa . Caprui electrizant inchis .. negru . Te-as privi o viata si inca pe atat .
Am doar un singur defect, ma atasez cam repede de unele persoane . Eh,
tuturor ni se intampla la un moment dat . Un val de caldura imi inunda sufletul, mii de pitici imi sar in stomac .. Se numeste dragoste daca nu ma insel . Inima deja mi-a luat-o la fuga ( poc poc ), picioarele refuza sa mai faca fata presiunii . . Langa tine, in bratele tale ma simt asa de invincibila . Nimic nu ma poate atinge ..

Si, ceata ..! Asta a fost atunci .. Acum, insa .. m-ai uitat ! Stiu ca mai devreme sau mai tarziu vei intelege .. cat te-am iubit ! Intr-o buna zi o sa iti lipsesc .. Intr-o dimineata vei simti asta . Nu voi mai fi acolo si nu te voi mai intelege niciodata . Doar atunci cand pierzi persoana de langa tine realizezi ce e aia " dragoste " .

Prefer sa te pierd .. cu trupul . Sa nu te mai gasesc niciodata . Sa pleci . Mai bine asa, decat sa fii mereu langa mine si sa stiu ca nu ma vei mai iubi ca inainte . Vreau sa dispari, sa te uit .

- Eu sunt aerul tau, dupa ce spui " te iubesc "
- Te vad . Ce frumos esti ..

- Eu nu te vad ..

- Sunt aici, in spate .

- Vreau sa te vad ..
- Ma copil nebun, taci si canta ..
Ma vezi dupa . Vreau sa-ti spun oricum cat de dor mi-a fost de tine ..


La inceput erai .. doar un simplu personaj care a intrat in viata mea fara sa stiu . Praf in ochi .. Ma simt asa de ciudat . Paralizata, privesc totul cum se stinge si nu pot face nimic . Nu pot modifica destinul .. Nu vreau !

- Nu pot continua .

- Te pierd .
- Si eu te pierd .
- Uite cum facem, ne pierdem amandoi, ne prefacem ca ne cautam si apoi ne intoarcem cu fata si ne luam in brate, ne regasim .
- Si daca eu nu stiu care mi-e fata ? Ce fac ?

- Spune-mi ca ma vrei si ca ti-e dor de mine . Atunci eu te voi gasi asa cum numai eu vreau sa te gasesc .

- Bine, dar sa ma saruti . Te rog .
- Promit . Promit, neiubitule ..

Prea frumos .. ca sa .. fie adevarat !

Si azi imi lipseste un colt din zambet . Si inima mea rosie .. Maine pictez orasul cu tine ..

PS: si pentru ca niciodata, dar niciodata nu mi-a placut sa plagiez .. [ spre deosebire de alte persoane care cred ca daca plagiaza pe cineva sunt mai intersante ] tin sa mentionez acum, dupa cateva zile, * my bad * , ca tot ce e scris in acest post in italic ii apartine exclusiv " ozanessme " .. respect, girl . Doar atat, restul este creatie proprie 100% .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu