BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 16 decembrie 2009

I just want you for my own ;x

In primu si in primu rand titlul nu are nicio legatura cu postul . Pentru ca azi sunt trilulilu ;">

Doh .. 1:57 AM . 16 decembrie 2009 . =] coffee effect, gen insomnia . =]
Uite ca in sfarsit a venit si vacanta . Plictiseala teribila, mai funny era la liceu . Oh God, chiar eu am zis asa ceva? ;o i guess so =]
Anyway .. sunt in vacanta de .. aproximativ 4 zile si .. mor ! In momentul asta o ard aiurea pe messenger pe site-ul lu` astia de la webmessenger . Ce poate fi mai trist decat asta ? =] M-a lasat pana si Y!M x_X e mort !
Viscol, ninsoare, saniute .. si bla bla-uri d-astea neinteresante . Nu ca nu m-as pasiona iarna, dar e friggg frate ! Si frigul imi increteste parul . ;"> cu cata aroganta am zis-o . =]
Un inceput de iarna cum nu se poate mai frumos . ;-@ Pun pariu ca daca ma misun acum pana la tv si intru pe HBO dau de ceva interesant care sa ma tina captiva pana dimineata . Dar sufar de o lene incurabila =]
Si lenea isi spune cuvantul rau de tot .. mi-e lene sa dorm chiar . Cum e sa adormi in fiecare zi pe la 4-5 dimineata? Funny, no? =] Cred ca o sa incep sa aberez destul in postul asta, but .. i like it ! =] Ador sa aberez .. Imi da sens v
ietii =]] hah, mi-a placut asta .

Verdict, crima .. Ca pare o prezenta divina ;$

Vreau sa dansez . Sa o ard aiurea prin club, acolo ma simt cel mai in lumea mea =] Sa ma pierd in multime, in fum, in muzica .. Euforicaaaa !

2:09 AM . Si mai trist .. Aberatii d-astea smechere =] . Jur, de azi nu mai beau cafea never . Noaptea gen ! =] dauneaza . Nu ca nu m-ai pot sa dorm, dar ma plictisesc ingrozitor . Miniclip? Nu cred ca ma salveaza nici el la ora asta =] .
O rama albastra se plimba pe sub pamant . Biznis rama ;x pam pammmmmm \;d/
Vreau hamac . Ce poate fi mai dragut ca un hamac ? In afara de mine ;-@ [ narcisism time ] =] da, nu o sa am de ce sa-l agat .. de bec maybe =]

Ma duc la balamuc . @ gen tv . Bag mana in foc ca acolo raman pana maine dimineata . Deja mi-am ascultat tot playlistu` de la inceput pana la sfarsit ;o tristttt ! M-am tirat . Poate ca o sa revin si cu niste ganduri mai mature. maine sau depinde de stare .. ! =] Momentan gandesc ca un puradel de 2 ani, i dunno why =]


Inca am suflet de copil care refuza sa creasca, mi-e egal cu 0 tot ce spune lumea asta proasta !


Mariah Carey - all I want for Christmas is you


* Va pupa Jean =] *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu