BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 2 decembrie 2009

Doh .. 2010 ? :]

Well =] Mai e aproximativ o luna .. si .. trecem intr-un nou an .. 2010 . De la care, sincer, ma astept sa fie ca un fel de " viata noua " pentru mine .

2009 ? Sa va povestesc putin despre acest an de kkt [ dar cu bune si rele, nu prost in totalitate ], in care nu am reusit sa fac mare branza . :] So .. Am pasit in 2009 cu fostul meu " the one " care, ei bine, acum nici nu mai merita mentionat desi, nu regret nimic din ce a fost . Partea trista e ca ne-am despartit dupa 1 an si cateva zile dintr-o prostie .. whatever ;] Cam 10 luni am fost ca o leguma [ e un pic exagerat, dar in fine ] .. gen, scoala, acasa, dupa mai ieseam pe afara, nimic interesant . Dupa, a urmat ziua mea de nastere [ 29 aprilie ], unde am descoperit ca te poti simti bine, te poti distra si intr-un grup mai restrans de persoane la care tii cu adevarat, desi acum am cam rupt legatura cu ei . [ Mitza, Dana - miss u bai ;[ .. ] . Dupa marea despartire care a " zguduit liceul " mai mult sau mai putin =]] am realizat si eu in sfarsit ce e aia viata ROZ .. prieteni, iesiri mai in fiecare zi cu ei, filme si alte bla bla-uri evident placute . Tin sa mentionez ca momentan sunt mai importanti prietenii decat o adunatura de terminati [ baieti mai pe scurt ] Pe la sfarsitul lui octombrie .. oh, octombrie :] trista luna ! so, pe la sfarsitul lui octombrie am intalnit un tip .. Vlad [ imi pare rau ca te metionez, dar :] ai facut parte si tu .. ] care m-a schimbat pot spune :] m-a marcat .. m-a facut sa tin la el si sa uit tot ce a fost dupa cateva zile . Ciudat, nu ? Asta am zis si noi . Dar s-a dovedit a fi o persoana prea perversa pentru asteptarile mele, insa tot el m-a invatat ca in viata e mai bine sa nu dai importanta tuturor persoanelor, sa nu-ti mai arati sentimentele pe fata pentru a nu fi luat de prost, pentru a fi puternic .. Chiar daca in sinea ta plangi :]

Am inceput sa frecventez corul liceului [ S.S.C. Nicolae Kretzulescu ] in care ma dedic si acum cu trup si suflet :] Astept ziua in care ne putem afirma, ne putem arata talentul intregii lumi :] actually, suntem chiar buni .. bravo profa ;x [ akka Cristina Lazarica - pe care o iubesc ;x ] . Am infiintat o firma cu inca cativa colegi de-ai mei - groapa de gunoi ecologica [ ecoJUNK ] pentru JuniorAchivement de care am fost foarte mandra . Desi speram sa fie aprobata, ni s-a spus ca este prea costisitoare . Hello peopleee .. ;o Tot ce este de calitate pe lume este si scump asa ca dai dreacu` de bani . =] Vorba aia .. Noi nu simtim criza economica =]] ! Prin noiembrie m-am inscris la acel curs de pregatire LMT [ akka Liderii Mileniului Trei ] in care ma simt chiar in largul meu si invat niste chestii super interesante . Sa lucrez in echipa mai exact, care eu la subiectul asta sunt varza =] . De obicei fac ce ma taie capul si nu prea ma intereseaza daca altul sufera dupa mine . Sunt genul de persoana egocentrista . Tot anul asta, eu si clasa mea, mai exact 1O H, pregatim un act caritabil pentru copiii din orfelinate . Sper sa iasa bine .. Sa termin anul implinita din punctul asta de vedere .. Cat despre mine ca persoana fizica .. Well, am realizat vara asta ca unii pe care ii consideri prieteni nu iti sunt chiar prieteni . :] Si daca citesti asta, sa stii ca eu inca tin la tine .. in ciuda faptului ca ai 100 de fete . Pentru ca avem super multe lucruri in comun si am avut o vara funny impreuna cu bune si cu rele . :] SPUF ! si atat ..

2010 ?
God .. i dunno =D Vreau multe schimbari . Fizice, psihice, culturale .. Sunt deschisa la noi provocari, la noi tipuri de oameni . Nu zic niciodata nu, i guess ;P In primul rand, vreau ca anul acesta sa inceapa cu excursia mult asteptata =] .. Cel putin de mine . Vreau o vara frumoasa, sa o petrec majoritatea la tara departe de tot si toti . Acolo e relaxare curata . =] Sa ma inscriu la un curs de canto [ pentru ca asta e pasiunea mea ], sa invat sa inot [ damn it ! Laura =] ] si .. restul vine de la sine ! Chiar am vrut sa zic chestiile astea . Si unele, au fost cu dedicatie chiar . Va mulsumesc ca imi faceti viata mai frumoasa .. unii =]

* Va pupa Jean =] * si P.S. : Nu aveti niciun drept sa judecati chestiile astea, gandurile mele .. Dati X si bye bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu