BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Colt de rai .


Probabil ca am eu o problema cu expresia asta .. A ajuns un citat de-al meu ;-@ It's a label . God ;> Dar mi-e imi place si insist cu ideea . =]

So .. Vand nor =] al 9-lea pe dreapta .. la licitatie ;;] M-am saturat de el . haha =] Dar nu il vand 100% ca la prosti asa, pur si simplu il impartim la doi .. ;">
E un nor smecher si roz . [ asta e, fiecare om cu obsesiile lui, nu ? ] Dar retine, la DOI ! =]

--

Pentru ca mi-e frica de schimbari . E posibil sa am o fobie . =] Dar .. asta sunt .
Sunt ingrozita de 2010, pentru ca in viziunea mea e ceva abstract gen .. mori si intri intr-o alta viata . La figurat, of course , nu va ganditi la prostii =] Si am impresia ca tot ce era banal devine ciudat, ia o intorsatura aiurea in viata mea .
Mi-e frica cand trebuie sa schimb o locuinta [ bine ca nu am fost nevoita sa trec prin asta ] .
Am avut o oarecare teama de liceu . You know .. persoane noi, prieteni noi, profi noi .. omg =]
haha, asta e funny, chiar si acum imi amintesc cu drag . =] So, cand eram mica, gen 9-10 ani, ii povesteam lu` mama de " aventurile " mele la scoala iar mama imi zicea " da, dar peste cativa ani o sa intri la liceu, sa vezi ce frumos o sa fie " . Teribil de urat mi se parea . Pentru ca vedeam la tv tot felu` de baieti si fete MARI, fata de mine, care eram un prichindel de copil la propriu .. God, si ziceam ceva de genu` " pai da mami, dar eu sunt asa de mica si astia sunt foarte mari .. Daca ma bate cineva p-acolo cand ma vad asa de pitica si proasta ? Totusi am 10 ani si ei au 17-18 ani " =] haha, credeam ca eu tot la 10 ani raman, si lumea din jurul meu creste . Ce frumos ar fi fost ..
Dar, uite-ma in clasa a 10 a si o duc foarte bine pana acum . Am avut noroc sa dau peste niste persoane exceptionale [ bine, nu toti, dar majoritatea sunt ok ] ..
Mi-e "frica" cand ma despart de un baiat [ dupa mult timp ] si dupa o perioada ma cuplez cu altul . Pentru ca stiu ca e o schimbare, si nu stiu daca va merge totul bine cu acel cineva . Eu, sunt o persoana foarte stabila din acest punct, si imi place sa fiu iubita si sa am o oarecare siguranta ca nu sunt luata la misto . Deci, e greu .. si in acelasi timp, e greu cu mine . Dar, doar pana ma cunosti cu adevarat si imi intelegi temerile .. dup'aia e totul bine =] .

Fobia ? Ei bine, nu e o fobie cum au toti " dezaxatii " pe sistem nervos .. But, este asa in mintea mea .. Insa asta ma face speciala si .. pana la urma, asta sunt eu !
Have a nice day =]

* Va pupa Jean =] *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu