BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

marți, 29 decembrie 2009

Aseara am visat ca lumea era a mea .

In momentul asta plang . Nu-mi mai apartine nimic . Ma simt parasita, goala, a nimanui .. Acolo unde candva eram totul, azi nu mai insemn nimic .

" Doare mai tare ca orice si nu se opreste de-a dreacu` .
Durerea e facuta sa-ti futa creierii si sa-ti macine capu` "



De ce trecutul trebuie sa conteze mereu pentru toti ? Eu insumi las mereu trecutul in spate . Traiesc doar din prezent . Care e cel mai important . Nu se merita niciodata sa-ti faci planuri .. Cum e posibil ca cineva sa fie asa orb incat sa traiasca doar din trecut, sa creada ca tot ce e mort va invia .. si sa se lase calcat in picioare de cineva " special " ..? Atat de orb incat sa nu realizeze cine si cat de mult il iubeste . De ce ma simt asa de singura ? Cateodata vreau sa sterg, sa uit totul pentru a-mi face mie un bine dar egocentrismul din mine numai face fata . Se duce si ultimul strop de prietenie, sa nu mai vorbim de sentimente ciudate .. care s-au dus demult sau ;-? mai rau .. nu au existat niciodata .

Honey, it's over ?

Si plang .. Imi bag p**a in toate chestiile frumoase care m-au cuprins vreodata . As vrea ca inima sa ma ajute doare sa traiesc fara nimic altceva . Vreau sa dam timpul inapoi .. stii, a fost frumos . Dar tind sa cred ca asta e doar in mintea mea . Aici se termina, honey ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu