BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

miercuri, 16 decembrie 2009

True Blood !


Si nu in ultimul rand .. Tin sa mentionez =] God, Laura .. mi-am adus aminte de obsesia noastra pentru Eric Northman ;"> [ desi Bill Compton ramane pe primul loc pentru mine, dupa cum se vede in link .. marmo17compton ;p ]
Dupa ultimul episod din True Blood de vineri .. Mi-am schimbat preferintele .. Nu ca Eric nu ar fi destul de yumm ;x dar ..

Godriiiiic =P~
so good .. Cred ca asta au zis toate fufele in momentul in care l-au vazut . In orice caz, oricat de mult imi place mie de el, au exagerat cu sangele ala . Gen, yuck ;s Astept cu sufletul la gura urmatorul episod .. Dallas ! ;d Nu am tupeu sa-l iau dupa net, imi place sa il vad la tv asa in toata splendoarea lui =] .

Si da Laura, postul asta e cu dedicatie pentru tine . I love you biatch ;x

True Blood
.. of course, unu din lucrurile mele favorite . As muri fara serialul asta . Pur si simplu din ianuarie-februarie 2009 face parte din viata mea <33




------------
Gen TRAILER =] Gen ;x just watch out .. >;]


Un comentariu:

  1. vai marmo...iti multumesc:)))...te iubesc..si totusi eu raman la eric:))))

    xoxo

    RăspundețiȘtergere