BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

luni, 30 noiembrie 2009

Pentru ca asta e tot ce conteaza ..

scrisa candva anu` trecut - decembrie 2008 - clasa aIXa
- este pur si simplu in imaginatia mea .. personaje fictive -


A fost odata . Nu stiu ce s-a intamplat .. Probabil asa a fost sa fie, dar s-a terminat . Nu se mai intoarce .
Cerul parca imi oglindeste sufletul, mereu e asa . S-a innorat, cade cu urlete grotesti . Apar primele picaturi de ploaie . Plang . :] Nimeni nu cred ca imi poate intelege sentimentul de vinovatie . Acum el ma priveste de sus .. din ceruri . Stii cum e sa pierzi pe cineva? S-a terminat prea devreme . Si totul din cauza mea !
[ mainile lui pe fata mea calda .. " Te iubesc proasto ! " . Eu tip ! " Dispari ! "
.. un sarut lung de adio . Lacrimile imi sfasie fata si dintr-o data scap tigarea pe parchet . Simt ca ma prabusesc .. iar el .. pleaca ! ]
Nimic nu tine o vesnicie .. Nici macar eternul . Culmea =] Este cel mai jegos sentiment . Nu ii vei mai putea vedea niciodata privirea inocenta, zambetul de copil .. care altadata te faceau sa iesi dreacu` din starea aia nenorocita de depresie . E ciudat cum cineva iti poate schimba radical viata .
" Plangi pentru mine si salveaza-ma "
Cum poti trai fara "
heroina " care pana acum iti dadea viata ? E ca si cum cineva ti-ar fi furat identitatea .. ca si cum lumea ar fi un abis care tocmai s-a rasturnat . Pentru simplul fapt ca n-am stiut sa pretuiesc un lucru atunci cand l-am avut . Pentru ca am crezut ca lumea e a mea si atat . Probabil ca nu voi mai tine la cineva asa de mult niciodata .. si, probabil ca toata viata voi trai cu acel feeling nasol .. un gol in suflet . Stii, e ca atunci cand cineva iti fura ursuletul preferat cand esti mic . :]
" I'll always have you, just like a tattoo " .
Te iubesc .. si nimeni nu poate schimba asta .. niciodata ! Nici macar doamne-doamne .

Un comentariu:

  1. poate o sa apara altcineva, care o sa-ti aminteasca atat de mult de el, incat o sa-l iubesti. si lui o sa-i fie bine, nestiind ca, in sufletul tau, e doar imaginea altcuiva :)

    RăspundețiȘtergere