BEAUTY IS NOT SOMETHING YOU BUY .. INSTEAD, BEAUTY IS WHAT LIES WITHIN .

luni, 30 noiembrie 2009

Jurnal de mini-vacanta ! NO MORE HIDING WHO I WANNA BE ..


luni, 30 noiembrie
05:39 AM

E ora 5:39 AM, God .. cred ca sufar de insomnie ceva =] . De obicei ora mea de culcare era 11:00-12:00 seara, dar i don't care, maine/azi nu mergem la scoala . You know .. Parca mai ieri eram clasa I, parca mai ieri m-am sarutat pentru prima data cu un baiat .. si .. parca acum 1 an am simtit dragostea adevarata care .. nu se uita niciodata . Chiar zilele astea ma gandeam cat de repede a trecut timpul !
Si da .. " Timpul este ucigasul perfect " .. De ce trebuie sa fie asa de complicat totul dintr-o data ? De ce crestem ? .. Refuz din tot sufletul acest proces de maturizare :] il numesc " spalarea creerelor " dohh =] .
Sunt o persoana simpla, dar greu de descifrat . Cu toate ca imi place sa fiu " speshal " ! Sufar pentru orice lucru nedrept care mi se intampla . Asta cred ca e cel mai mare defect al meu, " castigat " acum cativa ani cand am inceput sa gandesc ca o adolescenta . Cand eram mici parca nu se mai interesau chestiile astea, principala noastra ocupatie era " hai sa facem un picnic cu Barbie ! " =] .. cel putin asta era pasiunea mea .

Doh .. uite cum am stricat o pagina pe tema asta . ;]]]

05:52 . SPUF ! Atat mai pot spune . Speechless ! xd
Mi s-a dus dreacu` tot somnu` !

Cred ca o sa ma visez numai Demi Lovato =] cu fani pe o scena imensa .. De cand am ajuns acasa, gen 22:00 PM, pana acum, am ascultat doar " This is me " ( acoustic version ) . Piesa aia e singura cred, care imi da putere sa privesc viata si sa zic " I don't care ! Fuck you all " si sa ma vad in esenta nu aparenta .
NO MORE HIDING WHO I WANNA BE ! da =] . Chiar ma gandeam ce nume va avea acest post . but i found it, ye yeyeeee ! \;d/

sunt un geniu ! ;;]

* va pupa Jean =] *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu